ESC Semi 1

Imorrn är det dags för den 54:e Eurovision Song Contest att gå av stapeln med första semifinalen.
Jag kommer inte skriva hur jag tror att det kommer gå (har inte riktigt bestämt mig än) men ni ska få ta del av mina topp 5 favoriter!

Här kommer dom utan inbördes rangordning:


                                          Turkiet, Hadise-Düm Tek Tek

    


                                    Sverige, Malena Ernman-La Voix

        


                           Rumänien, Elena Gheorghe-The Balkan Girls



                           
                                    Montenegro, Andrea Demirović-Just Get Out of My Life

                          
                                        

                          Armenien, Inga & Anush-Jan Jan (Nor Par)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0