Ledig!

Idag har jag varit ledig, riktigt skönt va det!
Har jobbat på ganska bra denna veckan, fick ihop 9-timmars övertid och det e ju inte fel :P.
Dagen har varit väldigt lugn och skön!
Gick upp vid 9 och käkade frukost, sen hade jag en del program att kolla på så det tog väl några timmar att plöja igenom dom! Cyklade en tur till Nova vid 4 och träffade Soff som skulle klippa sig!
Sen gick vi en liten runda och efter att Sofie hade kört så tog jag ett varv till och köpte lite skoj!
Nu har jag precis avnjutit en mysig grillmiddag och lyssnar på Whitney låtar!!
Hoppas att ni alla får en trevlig kväll!


                                                                            Förresten......


                                        ......här kommer en bild på vad jag köpte idag!


                

Kommentarer
Postat av: thess

fin bild det där...

2009-04-25 @ 15:08:15
URL: http://th-seameadow.blogspot.com
Postat av: Anonym

Alltså gud så bra!

2009-04-25 @ 16:24:52
Postat av: Fotofix

Hoppas du får en härlig lördag :)

Kolla gärna in min fotoblogg.

2009-04-25 @ 16:27:01
URL: http://fotofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0