Film!

Cdon har ju 10-års jubileum så jag passade på att köpa 2 filmer för 39 kr st!
Dom kom idag och jag vet inte riktigt vilken det blir ikväll, den ena e ju lite mer dokumentär-ish så det lutar åt Henry VIII.
Jag har ju en förkärlek för kostymdrama och historiska filmer så jag räknade dom idag när jag arrangerade om i mina filmhyllor och kom upp i över 50. Helt galet egentligen men det får väl klassas som en "hobby" haha.                                                      
                                                                                                                                                                                                                    

                  

                                    
                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0