Birthday!

Idag har jag då fyllt 23 och det har varit en riktigt mysig dag!
Fast det började ju egentligen igår när jag var på Klostergatans Vin & Delikatess med Kerstin,Sofie & Therese!
Riktigt mysig restaurang med tända ljus och snygg inredning. Menyn var något enformig men det funkade.
Dom andra åt ankbröst men jag provade långbakad Pighamsida. Det var ju kanske inte det godaste jag har ätit men tillbehören var väldigt satisfying!
Imorse blev jag väckt en minut över sex för då e jag född. Då fick jag mina paket och sen somnade jag igen.
Sen blev det långfrukost och vid 2 kom Sofie och hämtade mig, fick jättefina blommor som jag fick springa upp med innan vi kunde köra. Vi hämtade Tess och sen handlade vi på tuna.
Sen blev det grillning och paketöppning ute vid krankesjön, fick precis det jag hade önskat mig så kan väl säga att jag e väldigt nöjd med dagen!



                                                      Fick fina blommor av Sofie!
                  



                                                                         Lite paket!
                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0