Äntligen Helg!

Det har varit en riktigt busy vecka med en massa jobb så nu ska det bli skönt med helg!
I onsdags fyllde ju min älskling år och det firades med våffel och tårtkalas! Hon fick mååånga och fina presenter, jag köpte bla örhängen och en klänning till henne. Får hoppas att det kommer till användning!
Idag körde jag till stan efter jobbet, det va meningen att jag skulle kolla på kläder men kom hem med 5 filmer haha. Nu har jag en jäkla massa att titta på så det blir säkert en produktiv helg :P. Hann med en tur till nova med pappa också, där blev det däremot lite kläder och skor så får nog säga att det blev en fulländad dag!
Ikväll e det alltså film som gäller och kanske lite Let's Dance final, Enjoy your evening!



                                                      Rebeka Dremelj-Nepremagljiva               
                   



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0