Sweet Day!

Nu har jag snart fixat alla mina spelningar i iTunes, har suttit och hållit på med det i 2 timmar. Fan jag ska aldrig mer köpa ny dator haha. Idag har jag varit en sväng på nova med Sofie, hon hittade snygga kuddfodral och jag köpte en vit skjorta som jag ska ha på fredag. Sen tog vi oss till kvantum för att jag skulle hämta mitt paket från Gran Canaria! När vi hade handlat klart och stod i kassan så träffade jag Hanna min gamla klasskompis. Har inte träffat henne sen vi slutade skolan så det va roligt! Har hunnit kolla på "Tropic Thunder" också, typisk Ben Stller film men det fanns some good moments och Robert Downey Jr e ju riktigt bra!! Nu ska jag nog kolla på nya Brothers & Sisters! Trevlig kväll Y'all!
Dagens video blir en gammal favorit: Juli and the Monoliths med "Itämaista Rakkautta"


                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0