Oh Happy Day!

Guuud har äntligen lyckats retrieva mitt lösenord till msn. Trodde fan att jag skulle bli galen, men efter många om och men så hittade jag lösningen! Nu har jag lärt mig att man ska fylla i en alternativ adress och sen har jag skrivit ner det också! Sitter å kollar på Guldbaggen nu, trodde inte alls att Johan Glans skulle funka men det går ju hur bra som helst! Annars har jag sjungit lite med Sofie idag, hon hade köpt 80-tals skivan och där va många bra låtar på den! Sen har jag varit på terminens första dag hos Kristina, känner mig alltid så bra när jag går därifrån! Imorrn blir det jakt på en ny vit skjorta, dom andra sitter inte särskilt bra så får väl se vad jag hittar. Nu ska jag fortsätta kolla på guldbaggen och sen blir det desperate housewives! Dagens video får bli Elena med senaste singeln "Pirotexnimata"

                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0