Film!

Hade en mkt trevlig dag igår! Först va jag en sväng till affären och handlade en massa mat, när jag va på väg hem så ringde Olga (min granne) och undrade om jag kunde hjläpa henne med hennes katt Agnes. Jag som då e typ livrädd för katter ställde ju självklart upp haha. Hon hade tydligen steriliserat henne så jag skulle försöka spruta in antibiotika i munnen. Det va lättare sagt än gjort kan jag säga. Hon sprang typ och gömde sig så fort man närmade sig henne, men till slut så kunde Olga få ut henne från badrummet där hon hade gömt sig under ett skåp. Efter många försök med att hålla henne i knät så slutade det med att vi alla låg på golvet och tillslut så öppnade hon munnen någorlunda så farbror Johan kunde få leka doktor. Vilken pärs, aldrig igen. På kvällen så va det bio som gällde! Mötte upp Therese utanför Sofie och sen cyklade vi till stan. Vi kollade på "The Curious Case Of Benjamin Button", måste säga att det va en av dom bästa filmerna jag har sett på länge. En aning lång kanske, men det märktes inte så värst.
Idag har jag jobbat med systrarna och ikväll blir det middag hos Soff med bio till dessert! Nu ska jag ta mig en liten tupplur och sen en härlig dusch. Ha en trevlig kväll alla!!               

                                                              
                                                              Shiri Maimon-Veratziti Shetedi 
                      
                                                                           


                                                                            Ikväll ska vi se:

                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0