Attention!:Beverley Leslie is a Homosexual!

Idag så sov jag då lite längre än vad jag egentligen skulle vilket ledde till att det blev en ledig dag.
Började med en sen frukost och lite surfande. Gick in på facebook och såg att Jennie hade skrivit till mig!
Det visade sig att Laura Pausini ska komma till Köpenhamn i maj och Jennie undrade om jag skulle gå.
Det hade ju varit grymt roligt men inget billigt nöje precis, så jag får se vad jag bestämmer mig för. På eftermiddan så tog jag mig ner på stan för att kolla lite i affärer, jag har ju då fått ett jävla hål i skrevet på mina favorit jeans så kollade mest efter det. På pavement va det fattigt med snygga byxor överhuvudtaget men hittade iaf en Fifth Avenue Shoe Repair tröja som jag kan ha på lördag! Sen gick jag vidare till MQ och där hittade jag en kofta på rea!
Shoppingdagen avslutades på Nova där jag köpte ett par riktigt snygga Whyred jeans, så får väl säga att jag e ganska nöjd! Nu har jag suttit och glott på Will & Grace i typ 2 timmar och jag skrattar fortfarande lika mkt åt ögonbrynsavsnittet som jag gjorde första gången jag såg det! Är lite sugen på att beställa boxen men vetifan, e det värt det?
I brist på serier så får jag väl snart ta och sätta på en film, tror att jag ska se "The Babysitters", den verkar rolig och Cynthia Nixon e ju alltid bra!


                                                                    
                    
                                                                  Shakira-Las de la Intución

                        

Kommentarer
Postat av: Anonym

OM DU INTE KOMMER UPP IMORGON; KOMMER VI UPP OCH DRAR DIG UR DINA KALSIPPER....... SES IMORGON SÖTNOS!

2009-01-28 @ 20:54:52
URL: http://backdoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0