A Bit Shorter

Dagen har spenderats åt att springa runt i alla affärer som säljer skivor i den här stan. Kom tillslut till Rocks där dom kunde tänka sig att ta hem den men det skulle bli dubblet så dyrt. Så jag bestämde mig för att beställa den själv, litar egentligen inte riktigt på såna sajter men jag provade och det gick utmärkt! Sen har jag varit på Nova och klippt mig. Mitt i klippningen så kom Sofie in genom dörren, trodde inte att hon skulle komma så det va roligt :). Aleksandra hade som vanligt mycket att prata om och många spännande nyheter! Hur som helst så jag blev jag iaf väldigt nöjd! Nu ska jag ta mig en macka och kolla på underbara Kristin Scott Thomas i "Il y a longtemps que je t'aime".
Dagens video blir The Saturdays med "Issues"

           

Kommentarer
Postat av: jean

Då får jag se din fina frisyr imorgon. Men lägg upp en bild på din frilla här. Jag har också blogg nu..

2009-01-15 @ 23:02:34
URL: http://backdoor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0