Spelnördar

Dagen började ganska tidigt med god frukost och lite tv-tittande. Vid 12 så cyklade jag bort till Soff och sen körde vi ut till Therese. Hämtade Ps2et och mitt glömda hårspray och sen körde vi hem till Sofie igen.
Jag hade ju då köpt ett spel igår så vi va ju såklart tvungna att prova det.
Det va riktigt roligt och satan va envisa vi e , sofie körde skidskyttet om och om igen medans jag hoppade backhoppning sisådär 200 ggr haha. Andra favoriter va slalom och störtlopp, men bob och rodel fattade vi typ inget av.
Så det har vi hållit på med i typ 5 timmar men nu e jag hemma.

Igår va jag ute på Nova och bytade mina byxor. För samma pris så fick jag både ett par jeans och en tröja så det tjänade jag ju på! Sen tog jag mig ett varv runt och köpte en god smoothie, dom har ju äntligen utökat sortimentet så nu har vi många att prova jag och min gums! Hälsade även på Aleksandra men det blev en kortis för hon fick en kund, får väl snacka mer nån annan dag. Ikväll ska jag glo på lite serier och sen känner jag nog för en gammal Beck film, får se vilken det blir.


                                                          
                                                                                 
                                                         Kelly Kelekidou-Mes Stin Trela Mou

                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0