Som en Smäck!

Trodde inte att jag skulle lyckas men blev väldigt glad när jag hittade en skjorta till morgondagen!
Hade vart runt i alla butiker utom MQ, så jag stegade in och tog en look around men tyckte allting såg dödens tråkigt ut.
Men jag fortsatte lite längre in och på det minsta rea bordet jag har sett hittade jag 2 skjortor. Den ena var i S och den andra XS och jag blev helt chockad när S skjortan satt som ett jävla tvåmanna tält. Men då förklarade den gulliga expediten att det var 2 olika märken och att det ena märket hade större storlekar, puuh.
Så nu känner jag mig nöjd och glad, tog även en tur till systemet och köpte lite gott.
Någon som har provat den nya X-Cidern? köpte iaf 2 so it better not taste like sewer.
Nä nu ska jag kolla på Grand Designs och sen får vi se om det blir nån film! Trevlig Helg!



 
                                                       Maro Litra feat. TNS-Kaneis Lathos
                      

Kommentarer
Postat av: thess

Såg du slumdog????

2009-03-02 @ 15:07:32
URL: http://th-seameadow.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0