Party!

Nu har jag vilat mig ett tag efter en ganska kort natt, folk måste köpa större soffor haha.
Igår tog jag och Sofie oss hem till Jean & Tess för lite bullbak. Det blev en massa goda bullar, vaniljbullar, kanelbullar och vanliga som vi gjorde semlor på! Under tiden så körde vi lite Wii fit. Jag va lite skeptisk från början men det e faktiskt ganska roligt. Nu e steget kanske inte så långt tills jag börjar på Gerda igen!
Det blev även middag med gott vin och sen fick det gå ganska snabbt att göra sig iordning.
Vi lämnade Sofie på stationen och sen tog vi tåget till Malmö för att sen sätta oss på bussen hem till Jeans kompis Weronika. Hade en mkt trevlig förfest, kameran gick varm hela tiden men vetifan om bilderna blev någe bra.
Tog oss sen vidare ner till stan, men stället vi skulle in på va inte öppet denna helgen så det fick bli A2 istället.
Helt Okej faktiskt, dansade oss svettiga och det bästa av allt var att jag och Jean fick höra Poker Face 2 ggr!!
Nästa helg blir det ingen utgång för då börjar ju Melodifestivalen!!!! Ska sätta mig och fylla i min lilla lista nu tror jag.
Ha en fortsatt trevlig kväll!


                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0