Music!

Skulle egentligen ha tagit en promenad med gänget idag men jag vaknade lite sent så det bidde inget.
Istället så ägnade jag dagen åt städning och nu känns det riktigt rent och fräscht här! Tänkte kolla på film innan men då fastnade istället jag och mamma framför datorn och lyssnade på en massa gamla eurovision låtar!
Jag trodde att jag kunde många, men shit alltså mamma kunde ju fan var och varannan låt. Får säga att jag e väldigt imponerad haha! Nä nu blir det macka, te och sista dansen! Dagens klipp blir en av mammas stora favoriter nämligen Monaco 1971!

                   

                                                       Séverine-Un Banc, Un Arbre, Une Rue

                          

Kommentarer
Postat av: Tess

Bra

2009-02-11 @ 08:50:16
URL: http://th-seameadow.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0