Kalispera!

Nu har jag precis avnjutit min jobblunch som jag inte åt idag, kåldolmar e inte min grej alltså. Men öser man över en massa kryddor så funkar det. Har haft en session med Kristina idag, mycket skönt får jag säga! Körde mycket avslappningsövningar och det behövs ju för en sån stressad och stirrig människa som jag e.
Annars har jag bara jobbat med bästa Tessan idag! Fanns inte så mkt att göra så vi gick hem vid lunch.
Igår va jag på ansiktsbehandling och det va så sweet haha. Hon var iofs inte särskilt bra men skitsamma, bara jag får ligga på en brits och bli lite masserad så e jag nöjd. Mindre roligt var att jag såg ut som en clown när jag gick därifrån, mina pormaskar gillar tydligen att sätta sig på näsan så jag va ju lagom röd.
Imorgon drar jag till København med Tess, Jean och Jeans lumparpolare Emma. Får se om jag hittar något roligt, borde ju spara mina pengar men något litet kan jag väl få unna mig?
Nä nu ska jag köra lite övningar och sen blir det film med glass!


 
                                           Lady GaGa-Poker Face (Live at Cherry Tree House)

                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0