All About Love!

Det blev en ganska mysig dag faktiskt.
Först kom jag hem till sofie något tidigare än vad vi hade bestämt och överraskade henne med blommor.
Själv fick jag god choklad och geléhjärtan från Ahlgrens, det e alltid ett säkert kort! Sen tog vi oss ner till Falsterbo och lunchade på vårt stamställe! Käkade en grymt god macka med kyckling,pesto och brie, den kommer jag nog att beställa igen! Efter lunchen så stack vi ner till stranden och tog en massa sköna bilder. Det va ganska mkt folk därnere och även en del hundar haha. Träffade på en ettrig liten en som hette Majken, lyckades inte få nån bra bild men söt va hon iaf!
Sen körde vi hem och började laga mat. Vid 6 kom Kerstin, Jean och Tess, då käkade vi och sen blev det melodifestival.
Röstade x antal ggr men jag säger inte på vem.
Så nu e jag hemma och ska ta mig en värktablett, slog mig lite när jag skulle hjula på stranden så får hoppas att det känns bättre imorrn! Guten Nacht!


                                          
                                                                      Soff Kör Bil!
                                                                      



                                                                     Mitt Konstverk!
                                




                                                                       Kissnödig?
                        



                                                                             Så Söt!
                      



                                                                     Kärleksparet!
                        



                                                               Det här fick jag av Sofie!
                        
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0