Mysdag!

Det e tydligen någon som tycker att jag är dålig på att uppdatera här, vilket hon har rätt i.
Men jag har för det mesta inget intressant att skriva om så det blir lätt lite glest mellan inläggen.
Dagen har jag iaf spenderat med Soff!
Först tog vi oss en runda nere på stan, Sofie köpte en jättefin kjol och sen provade hon 100 olika plagg på H&M. Till slut blev det ett par fina randiga shorts som hon e så tjusig i!
Sen blev det fika på Ebbas där jag sprang in i 3 av mammas kusiner, det va ett tag sen jag träffade dom så det va väldigt trevligt! Jag ville ju såklart också köpa något så vi fick bege oss ut till Nova.
Hittade ett par shorts och svarta hängslen som passar ypperligt bra ihop, så det får ni nog se mig i en del i sommar!
Ikväll ska jag kolla på extramaterialet till S:t Trinian's, köpte den för 40 spänn på Akademibokhandeln! 


                               
                                                               Mina Nya Shorts!
                                       

Kommentarer
Postat av: sanna

Snygga!

2009-04-16 @ 09:08:06
URL: http://spalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0