A Day of Achievements

Har haft en väldigt lugn och skön dag.
Den började vid 10 när Sofie hämtade upp mig och resten av gänget för en liten löprunda ute i skrylle.
Vädret var ju helt underbart men jag tyckte att det var lite kallt så jag körde med långärmat.
Sofie sa till mig att det skulle bli för varmt och självklart hade hon rätt, jag e alltid så jävla envis.
Fick stanna efter 2 km och knyta fast jackan runt midjan och sen gick det lite bättre. Tänkte egentligen bara springa 7 km idag men när jag väl kom till skiljevägen så kändes milen helt rätt. Klarade den på exakt en timme och får nog säga att jag e väldigt stolt över mig själv!
Igår hade jag myskväll med Jean och Tess, vi färgade mitt hår, käkade tacos och sjöng singstar.
Det va ett tag sen vi sjöng men jag lyckades faktiskt vinna ett antal ggr!!
Mitt i maten så ringde förresten min läkare och berättade att proverna visade att jag har seriös brist på D-vitamin.
Fattar inte hur det har gått till men det ska förhoppningsvis bli bättre nu när jag har hämtat ut tabletterna!
Annars har jag bara solat, löst korsord och pratat på telefon med en väldigt trevlig person!! Nu blir det däremot film och lite glass!

                        
                                                                Min Löparidol!
                            


Kommentarer
Postat av: sanna

Så var ni i skrylle utan att hälsa på mig, illa! (Jag har dibba där i närheten och brukar rida en runda som går in i skogen)

2009-04-19 @ 21:35:55
URL: http://spalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0