Weekend!

Då va helgen snart slut då, gud va skön den har varit! Har bara gjort en massa mysiga saker! Lördagen bestod av lussekatts bakning med mamma, och sen en tur till Nova där jag spenderade lite väl mkt pengar på såna roliga saker som strumpor och underkläder. Köpte även en liten klapp! På kvällen tog jag mig hem till Sofie, vi började med en liten glögg och singstar för att sen laga mat! Blev riktigt stora och goda biffar med persilja och feta! Sen tyckte jag att hon behövde lite hjälp med packningen inför resan så jag började vika klänningar, men soffan är en aning petig så fick en liten uppläxning ,haha. Slutade kvällen med bärpaj och kaffe! Söndan har ägnats åt julklappsshopping i stor skala. Tog mig ner till stan vid 12-tiden och va väl hemma vid fyra igen, så nu e jag helt klar med klappar för det här året! Det va ju inte precis den roligaste skyltsöndan jag har varit med om, tråkigt väder och lite folk. Körde förbi stationen 2 ggr men lyckade på nåt konstigt sätt missa upploppen helt, jag varken såg eller hörde nåt...kan ju undra vad jag höll på med. Har precis färgat håret på min mams, blev väldigt tjusigt! Så nu ska jag slänga mig på sängen för att glo på tv och käka lussebulle! Dagens video blir James Morrison & Keisha från Sugababes med "Broken Strings". 

 

                                    

Kommentarer
Postat av: Haväng

Äntligen något bra ;)

2008-12-01 @ 10:07:24
Postat av: Anonym

du är inte så aktiv...

2008-12-02 @ 15:54:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0