Sing For Your Life!

Den här dan blev ju lite lagom kort haha. Jag gick inte och lade mig förrän typ halv 4 igår så jag sov väl fram till 12 eller nåt sånt. Så dagen började med att jag såg klart "Atonement" som jag började på för sisådär ett halvår sen. Grymt bra film....otroligt vackert sceneri och en sjukt snygg och begåvad Keira Knightley!! Efter det så tog jag mig ut till Plantagen med min mor och sen hem för att laga en mysig fredags middag! Efter maten kom pappa hem med en liten present! Han hade köpt playstation och Abba singstar!! Så nu 20 låtar senare e jag ganska sliten i rösten, men det e ju så grymt kul! Rekordet för dagen blev 9600 med "The Name of The Game". Nu ska jag ta mig en välbehövlig kopp te och sen blir det nog en film tror jag!! Hoppas ni få en fortsatt trevlig kväll!                          

                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0