Boooring

Nu har jag varit ledig i 2 dagar vilket på ett sätt har varit ganska skönt. Har tagit igen den sömnen som jag förlorade för nån vecka sen när jag typ sov 3 timmar varje natt. Så nu e jag utvilad, men fyfan va trist det e att bara sitta hemma. Degar ju bara, antingen framför tv:n eller datorn. Kom dock iväg en timme till Kristina igår, så jag fick gjort något iaf! Fast har ju iofs städat hela eftermiddagen idag så det får väl också räknas :P. Annars så har det ju hänt ganska roliga saker i "stora" världen. Ytterligare 6 artister till melodifestivalen har presenterats, och jag e så Glad att Sofia ska vara med!! Nu blir det äntligen lite Grekiska toner igen!! Sen har ju VB release av sin klänningskollektion imorrn...många tjusiga saker må jag säga! Har förresten sett engelska wallander, tyckte storyn kändes väldigt klen i deras tappning men grymt bra skådisar och vackra vyer!! Nu ska jag glo lite på dagens serier och sen blir det tidigt i säng! Dagens video blir Sakis med nya singeln Irthes

                       

Kommentarer
Postat av: Haväng

Fint

2008-12-03 @ 19:54:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0